Cursul Graphic Applications Development

Acest curs abordează tehnici pentru crearea de programe grafice pe platforma desktop, în principal aplicații cu interfață grafică cu utilizatorul (GUI).

În timpul cursului, Tkinter, este abordat, în primul rând, ca un cadru care este încorporat în toate distribuțiile Python și care vă permite să vă familiarizați cu toate conceptele necesare pentru grafica viitoare din aplicații. Sunt prezentate concepte esențiale ale programării grafice, cum ar fi emiterea evenimentelor, detectarea și procesarea acestora, crearea buclei principale a unei aplicații, înțelegerea și controlul acesteia, precum și crearea și utilizarea diverselor controale grafice ale utilizatorilor. Cursul se concentrează, de asemenea, pe programarea multithreaded combinată cu grafică, tot prin cadrul Tkinter.

Deși cursul se concentrează pe cadrul Tkinter, conținutul său include și alte cadre grafice, instrumente și biblioteci, permițând conținutului său nu numai să creeze aplicații standard de afaceri, ci și conținut specializat, cum ar fi jocuri, instrumente și diverse alte ajutoare, iar cursanților li se oferă posibilitatea de a alege tehnologia care li se pare cea mai interesantă și care le satisface cel mai mult nevoile.

Pe lângă lucrul cu grafica 2D, se abordează  și conceptele de programare 3D și specificul de lucru cu grafica 3D.

Deși dedicat lucrului cu grafică, cursul combină, de asemenea, elemente acoperite din alte cursuri, cum ar fi gestionarea datelor și programarea rețelei, astfel încât asimilarea sa este de fapt unul dintre punctele finale ale scării studierii unei anumite ramuri tehnologice.

Sunteţi interesat de acest curs? Îl puteţi parcurge în cadrul acestor programe LINK Academy: Python Development Program Nou.

Descrierea și obiectivele cursului Graphic Applications Development

Scopul cursului este pregătirea cursantului să creeze aplicații grafice și să le înțeleagă complet. După finalizare, cursantul va ști cum funcționează aplicațiile grafice pe platformele desktop. El va putea recunoaște și explica modul în care sunt produse și difuzate elemente grafice pe ecran sau părți ale acestuia. Vor putea crea componente grafice, să le explice comportamentele și să le folosească în funcție de nevoile proiectului.

El va fi familiarizat cu procedura de a efectua operațiuni asincrone în medii grafice și va ști să aplice soluții la efectele cauzate de astfel de operațiuni.

Cursantul va putea crea, recunoaște și utiliza bucla principală a aplicației grafice, dar va și putea regla rata de actualizare a ecranului.

Pe lângă lucrul cu grafica, după finalizarea cursului, cursantul va putea folosi conexiunea la un sistem de gestionare a bazelor de date sau la servicii de rețea pentru a actualiza aplicația și a o face funcțională.

Graphic Applications Development

Planul și programa cursului:

1. Grafica de rețea

  • Tipuri de aplicații grafice
  • Introducere în cadrele grafice Python
  • Introducere în Tkinter

2. Lucrul cu cadrul Tkinter

  • Crearea unei aplicații grafice Tkinter
  • Bucla principală a aplicației
  • Lucrul cu controale Tkinter
  • Manipularea evenimentelor
  • Utilizarea pânzei

3. Animație

  • Conceptele de animație
  • Manipulare la intrare și ieșire
  • Detectarea coliziunii

Participanți la cursul Graphic Applications Development

3 moduri de a obține un job bine plătit

Am pregătit un document în care puteţi descoperi trei moduri de a obţine un job bine plătit pentru profesioniştii care lucrează pe calculator. Descărcați raportul aici

Înscrierea pentru generaţia 2020/21 se face aici.

Pentru a afla totul despre înscriere, click aici.