Cursul 3ds Max Modeling

Cursul 3ds Max Modelling se va ocupa cu editarea instrumentelor de bază pentru crearea modelelor de spațiu în Autodesk software 3ds Max 2016.

3ds Max este un software grafic de calculator pentru crearea animațiilor 3D, a modelelor și imaginilor. Acest program foarte popular are aplicarea într-un spectru larg de domenii, începând cu jocurile video, filme și reclame, până la arhitectură și alte domenii. Programul menționat a devenit unul dintre cele mai bune din categoria sa datorită, în primul rând, a caracteristicilor sale principale precum o interfață simplă, studiu rapid și principiul totul într-una (software-ul conține toate elementele deja necesare și nu trebuie să se cumpere și să se instaleze altele). 

Prin intermediul acestui curs, cursantul va avea posibilitatea de a se familiariza cu aspectul interfeței utilizator, precum și cu palete diferite în care sunt aranjate instrumentele pentru modelarea obiectelor și a scenelor. Pe lângă asta, în timpul prelegerilor veți dobândi o imagine detaliată privind subnivelurile geometrice ale obiectelor, precum și despre instrumente diferite specifice pentru aceste niveluri. 

Profesorii de top cu experiență în domeniile lor, printre altele, vă vor prezenta lucrul cu obiectele 2D și 3D cu ajutorul cărora se creează obiectele și spațiile dorite. Pe de altă parte, exercițiile de elaborare a modelului vă vor permite ca prin combinarea instrumentelor învățate să creați modele de spațiu și scene diferite.

Sunteţi interesat de acest curs? Îl puteţi parcurge în cadrul acestor programe LINK Academy:Computer Aided DesignArchitectural DesignProduct Design şi Interior Design .

Cursul 3ds Max Modeling – descriere și obiective

În timpul cursului 3ds Max Modeling, pe care îl puteți parcurge online sau tradițional – în clasă, care face parte din cursuri corelate, vă va pregăti pentru utilizarea funcțională a Autodesk software 3ds Max 2016.

Acest curs se poate parcurge fără anumite cunoștințe în domeniu, având în vedere că anterior, în timpul școlarizării la LINK Academy, veți parcurge alte cursuri care vă vor introduce în tema cursului 3ds Max Modelling. De asemenea, pentru o înțelegere mai bună și o asimilare mai eficientă a competențelor, materia cursului este împărțită în câteva module.

Primul modul este gândit să vă ofere cunoștințe de bază referitoare la introducerea în 3ds Max 2016, aplicarea sa și cunoștințele, precum și familiarizarea cu paleta de instrumente a acestui program. Modulul următor se va ocupa cu desenul precis, mai exact cu instrumentele precum Grid, Snap, Align, Mirror și Array, precum și cu setarea referinței. Apoi, urmează a treia lecție, numită „Tehnici de modelare” și care va prezenta competențele necesare pentru crearea obiectelor 2D. De asemenea, în această parte a cursului vă vor fi prezentate tehnicile de modelare și de definire a unităților, lucru cu modificatorii și tipurile obiectelor 3D și crearea primitivelor. 

Apoi urmează modulul dedicat lui Compound object, respectiv lecții unde veți asimila Loft și lucru cu profiluri și căi, dar și treceri elipsoide și circulare. Modulele vor fi focusate pe materia complexă, mai exact pe Modelarea Spline, Modelarea poligonală și Introducere în render și animație. 

Scopul acestui curs este de a vă oferi cunoștințe practice utile cu ajutorul cărora veți putea să folosiți instrumentele de bază pentru crearea atât a modelelor 3D simple, cât și a celor complicate. Pe lângă aceasta, veți asimila lucrul cu camerele, bazele animației și tehnicile care vă vor ajuta să transpuneți fără probleme soluția de design în model 3D. Cu alte cuvinte, scopul cursului este familiarizarea fiecărui cursant cu principiile de bază a modelării poligonale, precum și cu lucrul pe obiectele spline, cu ajutorul cărora se creează desene liniare de la care ulterior poate apărea geometria complexă.

Cursul 3ds Max Modeling

Planul și programa cursului:

1. Introducere în 3ds Max 2016

  • Aplicarea și importanța 3ds Max
  • Interfața utilizator 3ds Max
  • Paleta de instrumente și viewports
  • Lucrul cu obiectele 

2. Desenul precis 

  • Instrumente pentru desenul precis: Grid și sisteme de coordonate 
  • Instrumentele snap
  • Alatke Align, Mirror și Array 
  • Setarea referinței 

3. Tehnicile de modelare 

  • Crearea obiectelor 2D
  • Tipurile obiectelor 3D și crearea primitivelor 
  • Tehnicile de modelare și de definire a unităților
  • Bazele modelării poligonale și lucrul cu subobiectele 
  • Lucrul cu modificatorii 

4. Compound objects 

  • Loft și lucrul cu profilurile și căile 
  • Trecerile elipsoide și circulare 
  • Planurile înclinate și repetarea circulară a trecerii 

5. Modelarea Spline

  • Bazele lucrului cu Spline 
  • Editarea lui Spline
  • Modelarea sticlei 

6. Modelare poligonală 

  • Bazele modelării poligonale 
  • Nivelurile subobiectelor Vertex și Edges
  • Edit Geometry rollout și controlul curburii
  • Modelare poligonală – exemplu

7. Introducere în render și animație 

  • Camere
  • Render
  • Bazele animațiilor camerei 

Cursanţi

3 moduri de a obține un job bine plătit

Am pregătit un document în care puteţi descoperi trei moduri de a obţine un job bine plătit pentru profesioniştii care lucrează pe calculator. Descărcați raportul aici.

Înregistrarea pentru generaţia 2017/18. se face aici

Pentru a afla totul despre înscriere, click aici.